Här nedan har vi samlat svar på de vanligaste frågorna vi får. Om du inte hittar ditt svar nedan är du alltid välkommen att kontakta oss.
Leverans
Vi tar en fast fraktavgift på 39 kr. Ditt paket skickas spårbart med Postnord. Vid beställningar över 799 kr erbjuder vi gratis frakt.
Dina varor kommer levereras med PostNord varubrev. Det innebär att din försändelse är spårningsbar med ett kollinummer. PostNord levererar normalt hem till dig i brevlådan.
Leveransen tar normalt 1-3 dagar inom Sverige. Inom Europa i övrigt tar det mellan 2-5 dagar.
Ladda ner PostNords app till din mobiltelefon. Ditt paket kommer automatiskt registreras i din app.
Om du kontaktar oss innan ditt paket har skickats kan vi ändra detta åt dig. Om ditt paket redan har skickats till en felaktig adress så kommer ditt paket komma i retur till oss och vi kontaktar dig då.
Beställning
Du kan välja att betala med kort (Mastercard, VISA, American Express), Klarna samt med Google Pay och Apple Pay.
Kontakta oss så hjälper vi dig med de ändringar du önskar.
Returer
Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till info@lealillebror.se. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
Vi beklagar verkligen detta. Maila gärna vår kundtjänst hej@lealillebror.se med en beskrivning av vad som är fel på produkten tillsammans med en bild eller video som visar hur produkten är felaktig så hjälper vi dig vidare.
Du har 14 dagar på dig att ångra din order från det att du mottagit din produkt. Maila oss på info@lealillebror.se så hjälper vi dig vidare.