Här nedan har vi samlat svar på de vanligaste frågorna vi får. Om du inte hittar ditt svar nedan är du alltid välkommen att maila oss.

Leverans

Hur mycket kostar frakten?

Vi tar en fast fraktavgift på 39 kr. Ditt paket skickas spårbart med Postnord. Vid beställningar över 499 kr erbjuder vi gratis frakt.

Hur levereras mina varor?

Dina varor kommer levereras med PostNord varubrev. Det innebär att din försändelse är spårningsbar med ett kollinummer. PostNord levererar normalt hem till dig i brevlådan.

Hur lång tid tar leveransen?

Leveransen tar normalt 1-3 dagar inom Sverige. Inom Europa i övrigt tar det mellan 2-5 dagar.

Hur kan jag spåra mitt paket?

Ladda ner PostNords app till din mobiltelefon. Ditt paket kommer automatiskt registreras i din app.

Jag har skrivit fel adress - hur ändrar jag?

Om du kontaktar oss innan ditt paket har skickats kan vi ändra detta åt dig. Om ditt paket redan har skickats till en felaktig adress så kommer ditt paket komma i retur till oss och vi kontaktar dig då.

Beställning

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Du kan välja att betala med kort (Mastercard, VISA, American Express), Klarna samt med Google Pay och Apple Pay.

Hur gör jag för att ändra min beställning?

Kontakta oss så hjälper vi dig med de ändringar du önskar.

Returer

Jag vill returnera en vara, hur gör jag?

Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till info@lealillebror. I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.

Jag har mottagit en felaktig produkt, vad gör jag?

Vi beklagar verkligen detta. Maila gärna vår kundtjänst hej@lealillebror.se med en beskrivning av vad som är fel på produkten tillsammans med en bild eller video som visar hur produkten är felaktig så hjälper vi dig vidare.

Hur lång returrätt har jag?

Du har 14 dagar på dig att ångra din order från det att du mottagit din produkt. Maila oss på info@lealillebror.se så hjälper vi dig vidare.